عجیبه

 

چقدر عجیبه  که: تا وقتی که مریض نشی کسی  برات گل نمی یاره 

 

تا  فریاد نزنی کسی  به طرفت برنمی گرده   

 

تا گریه نکنی کسی نوازشت نمی کنه 


 
تا قصد رفتن نکنی  کسی به دیدنت  نمیاد     

                  

وتا وقتی نمیری  کسی تورو نمی بخشه .......

****************

 

 

                اشکای یخیمو پاک کن               درای قلبتو وا کن

             صدای قلبمو بشنو                    من چه کردم با دل تو

             کاشکی تو لحظه ی آخر            عشقو تو نگام می خوندی

             قلب تو صدامو نشنید                 رفتی با غریبه موندی

****************

ای کاش می توانستم باران باشم تا تمام غمهای دلت را بشویم

ای کاش می توانستم ابر باشم تا سایه بانی از محبت برویت

 می گسترانید.م... ای کاش می توانستم اشک باشم تا هر گاه که

 آسمان چشمت ابری می شد باریدن می گرفت .......

ای کاش می توانستم خنده باشم تا روی لبانت بنشینم و غنچه

 بسته لبانت را بگشایم .....

ای کاش می توانستم یک پرنده باشم و پر می گشودم و تا دور

 دست ها در کنار تو پرواز می کردم ....

و ای کاش سایه بودم تا نزدیک ترین کس به تو می شدم...

آری ای کاش سایه بودم تا همیشه و همه جا همراه و همقدم با تو بودم.

«به خدا خیلی دوست دارم»

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ندا صالحی پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام .
وبلاگ زیبایی داری ؟ خیلی قشنگ نوشتی .. واقعا که اینجور هست ..

خوش باشی .. خدا نگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد