بنشین

                                               

بنشین کنار من بنشین که داغونم اگه موندنی باشم به عشق تو میمونم

بنشین کنار من خیلی دلم تنگه دارم هوای گریه دلداریت قشنگه

همیشه توی سینه میزدم تو رو فریاد وقتی یادت می کردم گریه مهلت نمی داد

برای درد دلها یه همزبون می خواستم یه جون پناه  برای یه خسته جون می خواستم

بنشین کنار من بنشین که داغونم اگه موندنی باشم به عشق تو میمونم

دلمو اون نگات بد جور بد جوری سوزونده به غیر از یک دل عاشق برام چیزی نمونده

تویی که بهترین یاری بقیش دست تقدیره که گاهی دست و پا گیره

آدم وقتی میشه تنها یه روزی باورش میشه که از جون خودش سیره

دلم رو اون نگات بد جور بد جوری سوزونده

به غیر  از یک دل عاشق برام چیزی نمونده

بنشین کنار من بنشین که داغونم اگه موندنی باشم به عشق تو میمونم

بنشین کنار من خیلی دلم تنگه دارم هوای گریه دلداریت قشنگه

 


یه رازی هست میون ما                                 

بین من و تو و خدا                                    

تو آسمون بی کسی عشقت مثل ستاره بود                      

رفتی و من میمونم این تنها راه چاره بود                     

تور سفید بختت رو عزیزم میخوام ببینم روی قشنگت              

خوشبختی تو آرزوی منه قربون اون دل همیشه تنگت              

گزشتن از اون همه عشق برای من                      

ساده نبود                                       

با این که پر پر میزدم باید میرفتی دیر یا زود                   

دیگه واسه تموم عمر میگزرم از خواستن تو                    

یه چیزی مثل معجزست از این به بعد دیدن تو                    

تور سفید بختت رو عزیزم میخوام ببینم روی قشنگت               

خوشبختی تو آرزوی منه قربون اون دل همیشه تنگت               

برو برو تو ای عزیز رفتنی             

جاتو به دنیا نمیدم

 

 


نمی خوام بهت بگم دوست دارم آخه واسه عشق تو خیلی کمه                

  در تموم کارای روی زمین زل زدن به چشم تو مقدمه                       

       حتی آوردن اسم تو واسم مثل یک مراسم مقدسه                          

   واسه مستی عمرم یه نفس بودن کنار تو برام بسه                      

نمی خوام نگامو از تو بگیرم نکنه که گم بشی تو سایه ها                 

 حتی درد و دل برات نمی کنم"" تا دلت نگیره از گلایه ها                  

دل ما با هیچ کسی راه نمیاد"" تو حریف من و تنهایی میشی              

وقتی شب در اوج رویا گم میشم تو برام پری دریای میشی              

      آسمون با بارونای دیشبش چکیده تو آبی چشای تو                     

اگه تو در زندونم پا بزاری دیوارش باز میشه فرش پای تو             

نمی خوام بهت بگم دوست دارم آخه واسه عشق تو خیلی کمه              

لحظه ای که تو دیگه منو نخوای خیالم جمع که وقت مردنه               

 

             

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد