بی کسی

درد بی کسی...........

 

به من نگاه کن..واسه یه لحظه

 

نگات به صد تا آسمون میارزه

 

من از خدامه بکشم نازتو

 

تا بشنوم یک لحظه آوازتو

 

من از خدامه پیش تو بمونم

 

جواب حرفاتو خودم بخونم

 

من از خدامه بمونم دیوونت

 

سر بذارم  رو شهر امن شونه ات

 

من از خدامه بمونی کنارم

 

من که بجز تو کسی رو ندارم

 

من از خدامه که نباشه دوری

 

فقط دلم میخواد بگی چه جوری

 

من از خدامه که یه روز دعامون

 

بره تو آسمون پیش خدامون

 

به عشق اون که بعده اون همه درد

 

خدا یه بار نگاهی هم به ما کرد

 

به من نگاه کن واسه یه لحظه

 

نگات به صد تا آسمون می ارزه

 

من از خدامه بمونی کنارم

 

من که بجز تو کسی رو ندارم

 

کسی رو ندارم.............

 

کسی رو ندارم.............

نظرات 1 + ارسال نظر
قاصدک بارونی پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:04 ب.ظ http://khakenategh.blogfa.com

کسی رو ندارم... حرف دل منه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد