فرزند

 

Le cadeau parfait !


J'ai parcouru plusieurs kilomètres pour trouver le cadeau parfait pour mon enfant. Après deux longues soirées, fatigué, j'ai pensé lui demander ce qu'elle voulait. Voici la liste de cadeaux qu'elle m'a suggérée:

کیلومترها برای پیدا کردن هدیه مناسب برای فرزندم راه رفتم.بعد از دو شب تلاش طولانی تصمیم گرفتم که از خود او بپرسم که چه میخواهد و او این لیست هدایا را پیشنهاد داد.



"J'aimerais être Félix, notre petit chat, pour être moi aussi prise dans vos bras chaque fois que vous revenez à la maison".

دوست دارم جای گربمون فلیکس باشم تا هر روز وقتی از سر کار بر میگردید من رو هم در آغوشتون بگیریدو نوازش کنید


"J'aimerais être un journal pour que vous preniez un peu de temps à chaque jour pour me demander de mes nouvelles..."

دوست دارم یک روزنامه باشم تا زمانی را صرف من کنید و هر روز اتفاقات تازه منو دنبال کنید



"J'aimerais être une équipe de hockey pour toi, Papa, afin de te voir t'exciter de joie après chacune de mes victoires; et un roman pour toi, Maman, afin que tu puisses lire mes émotions..."

دوست دارم یک باشگاه هاکی باشم بابا تا ببینم که هر بار بعد از پیروزی های من هیجان زده میشوی و یک رمان برای تو مامان که بتوانی احساسات مرا بخوانی



"À bien y penser, je n'aimerais être qu'une chose, un cadeau inestimable pour vous deux. Ne m'achetez rien: Permettez-moi seulement de sentir que je suis votre enfant..."

فکر که میکنم میبینم هیچ چیز نمی خواهم باشم به جز یک کادوی غیر قابل محاسبه برای شما دو تا.هیچی برای من نخرید ولی فقط به من اجازه بدهید احساس کنم که فرزند شما هستم

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:37 ب.ظ

سلام ..

واقعا این روزا ما به ابنجور احساسی نیاز داریم ..

خوش باشی ..

یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد