انواع عشق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عشق یعنی دل را به دست تو سپردن
عشق یعنی غصه دنیا رو نخوردن
عشق یعنی تو باغ اون چشمهای سبزت
دل رو تا چشمه سار مهربونی بردن

قاصدک ارزوهای من تویی تو
عشق پر از مهر و وفای من تویی تو
قاصدک ارزوهای من تویی تو
عشق پر از مهر و وفای من تویی تو

بیا تا با هم دیگه زندگی رو اغاز کنیم
دو تا کبوتر بشیم و رو ابرها پرواز کنیم
بیا تا با هم دیگه زندگی رو اغاز کنیم
دو تا کبوتر بشیم و رو ابرها پرواز کنیم

عشق تو توی قلبمه
اسم تو روی لبهام
خاطره ای بهتر از این
تو دنیا من نمیخواهم

عشق یعنی دل را به دست تو سپردن
عشق یعنی غصه دنیا رو نخوردن
عشق یعنی تو باغ اون چشمهای سبزت
دل رو تا چشمه سار مهربونی بردن

قاصدک ارزوهای من تویی تو
عشق پر از مهر و وفای من تویی تو
قاصدک ارزوهای من تویی تو
عشق پر از مهر و وفای من تویی تو

بیا تا با هم دیگه زندگی رو اغاز کنیم
دو تا کبوتر بشیم و رو ابرها پرواز کنیم
بیا تا با هم دیگه زندگی رو اغاز کنیم
دو تا کبوتر بشیم و رو ابرها پرواز کنیم

عشق تو توی قلبمه
اسم تو روی لبهام
خاطره ای بهتر از این
تو دنیا من نمیخواهم

عشق تو توی قلبمه
اسم تو روی لبهام
خاطره ای بهتر از این
تو دنیا من نمیخواهم

نظرات 2 + ارسال نظر
سوگل یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:18 ب.ظ http://guilty.blogsky.com

salam eyval weblog e bahali dary be manam sar bezan khoshhal misham bye

شیما یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:31 ب.ظ

سلام ...

عشق مقدس ترین ارتباط بین دو شخص هست ..

همیشه عاشق باشی ..

خدا نگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد