عشق هدف حیات

" عشق هدف حیات و محرک زندگی من است.

 و زیباتر از عشق چیزی ندیده ام و بالاتر از عشق چیزی نخواسته ام.

عشق است که روح مرا به تموج وامیدارد٫ قلب مرا به جوش می آورد٫

استعدادهای نهفته مرا ظاهر میکند٫ مرا از خودخواهی و خودبینی میراند.

 دنیای دیگری را حس میکنم.در عالم وجود محو میشوم.

احساس لطیف و قلبی حساس و دیده ای زیبابین پیدا میکنم. 

لرزش یک برگ٫ نور یک ستاره دور٫ موریانه کوچک٫ نسیم ملایم سحر٫ 

موج دریاو غروب آفتاب همه احساس مرا می ربایند

و از این عالم مرا به دنیای دیگری می برند......

 اینها همه و همه از تجلیات عشق است....

به خاطر عشق است که فداکاری میکنم.

به خاطر عشق است که به دنیا با بی اعتنایی می نگرم و ابعاد دیگری را می یابم.

به خاطر عشق است که دنیا را زیبا می بینم و زیبایی را می پرستم.

 به خاطر عشق است که خدا را حس می کنم

و او را می پرستم و حیات و هستی خود را تقدیمش می کنم...."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد