می خوام پیش تو بخوابم...

می خوام پیش تو بخوابم

در کنارت باشم تا بیدار شی

در اولین پرتو خورشید

می خوام پیش تو بمونم

خودمو در میان رختخوابت پنهان کنم تا ازم دور نشی

دوست دارم دوست دارم

باز هم موهایم را نوازش کنی

این دو تا دست های توست که منو خوشبخت می کنه

دوستت دارم دوستت دارم

مرا رها نکن رفتن تو کم از احساس مرگ برایم نیست

می خوام در کنار تو به خواب برم

بخاطر یک آرزو و آن هم سلام تو

بعد از یک شب طولانی و عاشقانه

می خوام پیش تو بمونم

و تو صورتت کشف کنم و ببینم

که تو یک سراب نیستی

دوستت دارم دوستت دارم

و این قلب منه که تو می شنوی

چون صدای من رفته و در زمان محبوس شده

دوستت دارم دوستت دارم

و احتیاج دارم بهت اینو بگم

در زندگی من یک لبخند تو کافیه

می خوام پیشت بمونم

تا با نگاهت به رویا برم و تو را غرق در بوسه کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد