بارون نمیاد...

آسمون ابری امادیگه بارون نمیاد
صدای گریه ی بارون توی ناودون نمیاد
اون که من دوسش دارم ازخونه بیرون نمیاد
واسه ی این دل تنهادیکه مهمون نمیاد
نمیادنمیادنمیادتابدونه
جای خالیش توخونه واسه من یه زندونه
دیگه اون دوست نداره
واسه من گل بیاره
روی موهام بذاره
یادمه روزی که آشناشدیم
روزی که مثل دوغنچه واشدیم
وقتی اون بابوسه لبهامومی بست
نم بارون رولبامون می نشست
نمیادنمیادنمیادتابدونه
جای خالیش توخونه
واسه من یه زندونه
دیگه اون دوست نداره
واسه من گل بیاره
روی لبهام بذاره

                                                       (تقدیم به فاطمه خانم)

نظرات 2 + ارسال نظر
سام یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ب.ظ

علی جون واقعا قشنگه

سالی دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:11 ق.ظ

علی جون خوشحالم که بعد وقفه طولانی دوباره وبشکلی کلا متفاوت برگشتی امیدوارم که موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد