می نویسم...

 

Image and video hosting by TinyPic

 

 

می خواهم کلمات را به بردگی بکشم تا مجبور نشوم به دنبال کلمات

مهربانی برای توبگردم

 

می خواهم تو را آویز شعرهای عاشقانه کنم و به گردن بیاویزم

تا همیشه با من باشی 

 

می خواهم از تمام ترانه های خنده هایت آهنگی بسازم

 دلنواز که آرامش را به قلبهایمان هدیه کند

 

آنگاه با قلب خسته ام قصه عاشقانه ای بنویسم که تا هستم

 جاوید باشد و شیرین و فرهاد به آن حسادت کنند

 

می خواهم با قلمم بر دلی که تو شکسته ای بنویسم که نگاهت

را از چشمان غمگین دلم نگیر

 

بر روی دشت های پر از گل میدوم و عشقت را جست و جو میکنم

 و در بیداری هر روز بر یاس سفید و رز قرمز مینویسم

 

عهد میبندم که زندگی را هر جا که باشی بخواهم.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد