محرک زندگی ...

 

عشق هدف حیات و محرک زندگی من است، و زیباتر از عشق

چیزی ندیده ام و بالاتر از عشق چیزی نخواسته ام. 

عشق است که روح مرا به تموج وا می دارد، قلب مرا به جوش

می آورد، استعدادهای نهفته مرا ظاهر می کند، مرا از خود

خواهی و خود بینی می راند. دنیای دیگری را حس می کنم.

در عالم وجود محو می شوم. احساس لطیف و قلبی حساس و

دیده ای زیبا بین پیدا می کنم. لرزش یک برگ، نور یک ستاره دور،

موریانه کوچک، نسیم ملایم سحر، موج دریا، غروب آفتاب همه

احساس و روح مرا می ربایند و از این عالم مرا به دنیای دیگری

می برند. ...این ها همه و همه از تجلیات عشق است... .

به خاطر عشق است که فداکاری می کنم. به خاطر عشق است

که به دنیا با بی اعتنایی می نگرم و ابعاد دیگری را می یابم. به

خاطر عشق است که دنیا را زیبا می بینم و زیبایی را می پرستم.

به خاطر عشق است که خدا را حس می کنم و او را می پرستم

و حیات و هستی خود را تقدیمش می کنم...

نظرات 1 + ارسال نظر
عوض کردن آدرس وبلاگ خود به داتکام یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:50 ب.ظ http://WWW.33IR.Com

سلام
اگر میخواهید این امکانات را رایگان داشته باشید

1- صفحه خانگی _HomePage_شدن خودکار >بدون اجازه< صفحه وبلاگ شما در مرورگر های بازدیدکنندگان

2- عوض کردن نام وبلاگ خود به نام کوتاه و دلخواه با پسوند داتکام
33IR.Com.نام وبلاگ خود.Www

3- امکان معرفی وبلاگ شما توسط بازدید کننده ها به یکدیگر

4-نمایش آمار وبلاگ شما از قسمت کنترل پنل سایت
برای این کار
به سایت

WWW.33IR.Com
بروید و یک نام کوتاه در صفحه اول انتخاب کرده و در صفحه بعد فرم را پر کرده و آدرس وبلاگ خود را صحیح وارد کنید و مراحل را تا آخر بروید

مثال
Http://Www.amoozeshejava2008.Blogfa.Com
تبدیل به
Http://Www.java.33Ir.Com
+
امکانات بالا
*******


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد