بعد از تو...

 
 
alijon.blogsky
 
 
... و بعد از تو دلم غمگین و پرپر شد
 
 
                                      
          بدون تونگاه من پر از اندوه و ماتم شد
 
 
 
                ... و بعد از تو دوچشمم خیس و بارانیست
 
 
                   
                              دلم بی تو چه نالان و چه طوفانیست
 
 
 
                                      ... و بعد از تو نگاهم مات و گریان بود
 
 
 
                                                  به عشق دیدنت قلبم چو باران بود
 
 
 
نظرات 2 + ارسال نظر
شیعه پاسخ میدهد سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:47 ب.ظ http://ahlebeit.blogsky.com

علی جون سلام.
من اولین باره که به شما سر میزنم . فکر کنم که شما با این حرف من موافق باشید که باید از عقایدمان دفاع کنیم لذا با هر دیدگاهی که دارید می خوام یه کمکی به من کنید.
لطفا به وبلاگ من و آخرین مطلب ( غیرت شیعی ) یه سری بزنید و به سایرین هم اطلاع بدید.
ممنون

تارا جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:33 ق.ظ

علی جون سلام
برای اولین ار وبلگ شما رو سر می زنم خیلی عالی و زیبا ولی دوست داشتم رومانتیکی تر باشد و یک میوزیک داشته باشه امیدوارم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد