چشم نازت...

alijon.blogsky

 

روزای خیلی طلایی یادته

 

روز ترس از جدایی یادته

 

روز تمرین اشاره یادته

 

شب چیدن ستاره یادته

 

شعرهای کتاب درسی یادته

 

یادته گفتی می ترسی یادته

 

عکسمون تو قاب عکسو یادته

 

بله ی بدون مکث و یادته

 

دسمون تو دست هم بود یادته

 

غصه هامون کم کم بود یادته

 

چشم نازت مال من بود یادته

 

دیدن من قدغن بود یادته

 

روزگار قهرو آشتی یادته

 

هیچ کس و جز من نداشتی یادته

 

رویاهای آسمونی یادته

 

قول دادی پیشم بمونی یادته

 

روزای بی غم وغصه یادته

 

ببینم,اول قصه یادته؟

 

عصر ابراز علاقه یادته

 

خبر خوش کلاغ یادته

 

دست گرمت مال من بود یادته

 

شونه ی من زیر بارون یادته

 

واسه ی خنده اجازه یادته

 

اوناکه می گفتی راز یادته

 

یادته فال های حافظ تو حیاط

 

یادته قسم جون شاخه نبات

 

گل سرخ هارو نچیدیم یادته

 

یه روزی هم و ندیدم یادته

 

شرط هامون پای صداقت یادته

 

تو، مجازات صداقت یادته

 

گوش ندادی به نصیحت یادته

 

گشتـنت دنبال فرصت یادته

 

دستاتو می خوام بگیرم یادته

 

راستی تو،بی تو میمیرم یادته

 

یادته گفتن راز به قاصدک

 

یادته چقدر به هم گفتیم کمک

 

پیش هم بودیم نگذاشتن یادته

 

اونا مارو دوست نداشتن یادته

 

نامه ی بدون امضا یادته

 

نام مستعار بیتا یادته

 

چیزی می خواستیم از خدامون یادته

 

مستجاب نشد دعامون یادته

 

چشممون زدن حسودا یادته

 

چشمامون شد مثل رودها یادته

 

گفتی ما باید جداشیم یادته

 

گفتی باید بی وفا شیم یادته

 

یدفعه ازم بریدی یادته

 

خط رو اسم من کشیدی یادته

 

گفتی عشق تو هوس بود یادته

 

گفتی خوب بود ولی بس بود یادته

 

حلقه من دست تو دیدم یادته...

 

کلی سرزنش شنیدم یادته...

 

چشم من به چشمت افتاد یادته

 

کاری که دست دلم داد یادته

 

حالا اومدم همون جا وایسادم

 

که تقاضای منو جواب دادی

 

در آوردم از دستم انگشترو

 

جا گذاشتم  من همون جا دفترو

 

امــــــــا...

 

اما قول دادم به قلبم و خدا

 

دیگه دل ندم به عشق این آدمک ها

 

(ما ها فقط تو جلد آدمیم،بقیه ی حرفمو تا ته خودت بخون..)

نظرات 1 + ارسال نظر
گل یخ چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:30 ب.ظ http://www.Moeineh.blogsky.com

لگر یادش بود هیچوقت نمی رفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد