این التماسه ...

 

alijon.blogsky 

 

تو از قلب پاکم خبر نداشتی

 

تو عالم یه رنگی که مارو کاشتی

 

نگو که این جدایی کار خدا بود

 

مشکل فقط همین بود دوستم نداشتی

 

هر وقت می خواستم بگم یه باوفا باش

 

تو این همه غریبه یه آشنا باش

 

هر وقت می خواستم بگم یه باوفا باش

 

تو این همه غریبه یه آشنا باش

 

دلم تو سینه داد زد این التماسه

 

فکر غرور این دل محض خدا باش

 

دلم تو سینه داد زد این التماسه

 

فکر غرور این دل محض خدا باش

 

نه جای قهر گذاشتی نه جای آشتی

 

گفتی هواتو دارم اما نداشتی

 

نه جای قهر گذاشتی نه جای آشتی

 

گفتی هواتو دارم اما نداشتی

 

نه اینکه تو عشقت من کم آوردم

 

مشکل فقط همین بود دوستم نداشتی

 

نه اینکه تو عشقت من کم آوردم

 

مشکل فقط همین بود دوستم نداشتی

 

شاید در این بازی قلبت بشه راضی مارو شکستی

 

حالا که می سوزم درآتش عشقت خاموش نشستی

 

در غایت خوبی تو چیزی کم نذاشتی

 

مشکل فقط همین بود دوستم نداشتی

 

نظرات 1 + ارسال نظر
عمو سیبیلوو پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ب.ظ http://amosibilo.blogsky.com


چهارشنبه 31 فروردین ماه سال 1384

سلام

هومته نانم ( یسنا 2/35-7/41-20/68 . همچنین پایان هر یک از آفرینگان ها )

زوت هومته نانم هوخته نانم هورشته نانم .
یدچا ان یدچا ورزیمنه نانم چا
واورزنه نانم چا مهمی ائی بی جرتار
مهمی نئه نه استار یثه نا وهونانم


ترجمه :

از اندیشه های نیک . از گفتارهای نیک . از کردارهای نیک – که در اینجا و دیگر جاها ورزیده می شود و ورزیده خواهد شد ستایش گر باشیم .
کوشا باشیم هم چنین از برای نیکی ها .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد