به دلم غم دارم ...

alijon.blogsky

 

 

به دلم غم دارم

 

غمی از سردی سنگ

 

غمی از قلب سیاه

 

به همه وسعت آه

 

به دلم غم دارم

 

غمی از هق هق اندوه شبانگاهی خویش

 

که کند دیده من هر دم خیس

 

به دلم غم دارم

 

غمی از لحظه جان دادن عشق

 

غمی از گریه این ابر سیاه

 

چو غم تیرگی هر شب ماه

 

به دلم غم دارم

 

غمی از رهگذری از این خاک

 

شده دل بر من چاک

 

غمی از مرگ همه عشق و امید

 

به دلم غم دارم

 

غمی از بابت ابن عشق پریش

 

چو شقایق در خویش

 

به دلم غم دارم

 

غمی از کم شدن مهرو وفا

 

غمی از اینهمه نیرنگ و جفا

 

به دلم غم دارم

 

غمی از سردی شب

 

غمی از تاری ماه

 

غمی از تیرگی دشت سیاه

 

به دلم غم دارم

 

به دلم غم دارم

 

همه ماتم دارم

 

واندر این دل اکنون

 

من تو را کم دارم

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سروش جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:10 ب.ظ

نالد به حال زار من امشب سه تار من
این مایه ی تسلی شب های تارمن

ای دل ز دوستان وفادار روزگار
جز ساز من نبود کسی سازگار من

در گوشه ی غمی که فراموش عالمی است
من غمگسار سازم و او غمگسار من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد