صدایم کن...

              alijon.blogsky

 

 

امشب  کنار تو منم در خود صدایم کن

 

 

                   من نیستم چون دیگران یک  دم نگایم کن

 

 

بازیچه ی مردم شدی در شهر می گردی

 

 

               با من چه می گویی بیا جان را فدایم کن

 

      

تن خسته تر از من نمی یابی در این دنیا

 

 

                جامی بیار و یک دمی از خود جدایم کن

 

 

یک عمر در بند دعا و عفت و پاکی

 

 

                رسوا بکن من را از این پاکی رهایم کن

 

 

بگذار تا در شهر دنبال خودم باشم

 

 

                  دردی  کشم در دل اگر مردی دوایم کن

 

 

خاک من از خاک تن این مردمان کی بود

 

 

                    

                    بو کن تن و خاک مرا  زینان سوایم کن

 

 

 

یک شب به دل با تو شب شادی و لبخند است

 

 

                     آنهم نمی خواهی بیا جانا عزایم کن

 

 

امشب کنار تو منم خوش باش با این دل

 

                 

                     فردا که خواهم رفت تا هستی دعایم کن

 

 

هر لحظه ای در دل به یاد لحظه ام هستی

 

            

                 آن لحظه،ای  دور از تنم در جان صدایم کن

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد فهندژ دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:26 ب.ظ http://www.ottelo.blogsky.com

سلام . جالب بود . به ما هم سر بزنید . موفق باشید . خدا نگهدار .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد