شب سپید...

 alijo.blogsky

 

                    روی ابریشم چین بغض صداتو میشه دوخت

 

                  میشه اسم تو رو به شعله گره زد و نسوخت


                  میشه ته مونده ی دریا رو به یادت سر کشید


                     میشه جز تو حتی اسمون ابی رو ندید


                                   برای تحمل روز سیاه


                                     به تو فکر میکنم


                                برای تصاحب رویای ماه

 

                         به تو فکر میکنم به تو فکر میکنم

 

                    اشکای من گوله گوله میچکن رو ماهی تابه


                   همه دود میشن میسوزن شام من گریه کبابه

 

                   اشکای من قطره قطره میچکن روی کتابام



                     داره باز بارون می باره اول و اخر حرفام


                اشکای من گوله گوله میچکن روی شمع روشن

 

                     روی مهتاب قدیمی میچکن رو سایه ی من

 

     من کجای شب تورو گم کردمو تنها شدم

 

                          اخر کدوم سحر با بوسه ای پیدا شدم

 

                            این کدوم دلبازیه که زخمی تنهایه

 

                           دونه سرخ اناره که خود زیبایی

 

                        به تو فکر میکنم به تو فکر میکنم...

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
پگاه اریان (وبلاگ سارا صولتی) جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:40 ق.ظ http://tarmita.blogfa.com

وبلاگتون زیباست و مطالبش خواندنی...
در ضمن خوشحال میشیم قدم رنجه کنید و آغاز رمان هجده هزار صفحه ای سی جی ام: ویگو مورتنسن نوشته سارا صولتی را مطالعه کنید. این براستی باعث افتخار ماست که "شما" هم آن را بخوانید.

امیر جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 ب.ظ http://amirlovek.blogsky.com

سلام ای نازنین باز نامه دادم
نمیره قصه عشقت ز یادم
منو شرمنده کردی با محبت
که دیدار تو اسمش شد زیارت

عوض کردن آدرس وبلاگ به داتکام همراه جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:52 ب.ظ http://Www.33IR.Com



سلام
اگر میخواهید این امکانات را رایگان داشته باشید
1- صفحه خانگی _HomePage_شدن خودکار >بدون اجازه< صفحه وبلاگ شما در مرورگر های بازدیدکنندگان
2- عوض کردن نام وبلاگ خود به نام کوتاه و دلخواه با پسوند داتکام
33IR.Com.نام وبلاگ خود.Www
3- امکان معرفی وبلاگ شما توسط بازدید کننده ها به یکدیگر
4-نمایش آمار وبلاگ شما از قسمت کنترل پنل سایت
برای این کار
به سایت
WWW.33IR.Com
بروید و یک نام کوتاه در صفحه اول انتخاب کرده و در صفحه بعد فرم را پر کرده و آدرس وبلاگ خود را صحیح وارد کنید و مراحل را تا آخر بروید

در آخر آدرس جدید خود را به دوستان خود بدهید یا تبلیغ کنید تفاوت بازدید کننده ها رااحساس خواهید کرد




برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد