نمیگم ...

علی جون

چرا   !!

میدونم  ولی نمیگم 

همیشه دوست دارم بهترین ها برای تو باشه

همیشه دوست دارم بهت بگم که نمیتونی باور کنی چقدر دوست دارم

همیشه دوست دارم بهت بگم دوست دارم

انقدر بگم و تو گوش کنی و دوست دارم گفتم من برات تکراری نشه

آره       دوست دارم

نگاه شیطونتو دوست دارم

صدای قشنگتو دوست دارم

خنده های زیباتو دوست دارم

ناز کردنتو دوست دارم

خلاصه دوست دارررررررررررررررررررررررررررررررم.

گاهی وقتا که دلم میگیره  از اون وقتاست که میخوام تو باشی و بهت بگم دوست دارم

گاهی وقتا که پیشمی  و نگات میکنم از اون وقتاست که میخوام بهت بگم دوست دارم  

خلاصه انقدر میدونم که دوست دارم

چرا   ؟

میدونم  ولی نمیگم  !

نظرات 1 + ارسال نظر
oko.ir دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:02 ب.ظ http://www.oko.ir

جای قلم توانای شما در oko.ir خالی ست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد