حرف دلم...

 

علی جون

خدایااااااااااااااااااا !

چقدر سخته که دلت پر از درد باشه و جرات نداشته باشی به کسی

 بگی چون می دونی سرزنشت می کنه !

چقدر سخته که تو دل شکسته ات یه غم بزرگ داشته باشی و مجبور باشی

 به زور لبخند بزنی و بخندی و الکی شاد باشی تا مبادا کسی غم دلتو بفهمه !

چقدر سخته اونی که دوسش داری یه چیزایی رو باور داشته باشه که واقعیت

 نداره و تو نتونی هچی جور بهش ثابت کنی حتی بهت بگه من قسم

دخترا رو باور ندارم !

چقدر سخته که گوشیت همیشه تو دستت باشه و گوشات جز صدای زنگش

 هیچی رو نشنوه و شب و روز منتظر زنگ یا اس ام اسش باشی و هر بار

 که صدای گوشیت بلند بشه با شوق بری طرفش در حالی که می دونی

 غرورش هرگز بهش اجازه نمیده بهت زنگ بزنه اما بازم هربار واسه

برداشتن گوشیت اشتیاق داشته باشی !

چقدر سخته که همه ی خاطرات و یادگاریاشو از بین ببری و بازم نتونی

 فراموشش کنی آخه تو هنوزم دوسش داری !

چقدر سخته که هرکاری می کنی و هرجا که می ری اون توی ذهنت

 باشه و تو حتی نتونی به یاد خاطره هاش گریه کنی و اشک بریزی آخه

همه می گن این دختره باز چه مرگشه !

خدایا دلم شکسته ! خدایا تنهام ! اونی که فکر می کردم همیشه باهام

 می مونه سر یه موضوع الکی با یه بهونه پوچ و یه خیال واهی که ساخته

 توهمات ذهن خودش بود منو گذاشت و رفت حتی بدون خداحافظی !

خدایا با این که اون خیلی بهم بد کرد با اینکه قلب کوچیکمو شکست

 و یه زخم بزرگ روش جا گذاشت اما تو همیشه مواظبش باش .

 هم مواظب خودش هم قلبش . مبادا اونم یه روز قلبش مثل من بشکنه !

این حرفا و خیلی حرفای دیگه حرفایی هستن که شب و روز با خودم

تکرار می کنم و بهش فکر می کنم و هزار بار تو خودم می شکنم و

 فقط می گم صبور و منتظر باش قلب شکسته ام . !

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 ب.ظ http://zahrajoonam.blogsky.com

سلام.از اینکه بهم سر زدین بی نهایت ممون.همچنین از بابت لطفتون.من آپم و بازم منتظر حضور گرم شما.خوش باشین.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 ب.ظ

میریام چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:47 ب.ظ

بی انکه بدونی حرف دلم رو زدی واقعا ممنوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد