عاشق همیشگی...

alijon.blogsky 

 

 

یه قلمو یه کاغذو یه عاشق همیشگی

 

نمیشه با نوشته هااین همه احساسو بگی

 

حرفای پر شکایتی رو کاغذای خط خطی

 

ازعشق من مونده فقط قلب پر از حکایتی

 

یه بغض خام تو گلوم یه دنیا حرف نا تموم

 

آرزو هام پشت سرم نگاه من به روبروم

 

 این کاغذای خط خطی نامه ی عاشقونمه

 

این جای پای اشک من از گریه های نم نمه

 

من از کجا شروع کنم که تو سر آغاز منی

 

تو اون نگاه اول و لحظه ی عاشق شدنی

 

تو بودی در دلم که شعر این همه زیبا شده بود

 

ترانه هام زمزمه ی تمام دنیا شده بود

 

اگر که شعر سروده ام چون عاشق تو بوده ام

 

این همه الهام قشنگ از عشق تو ربوده ام

 

تو بودی پیش چشم من که عاشقانه دیده ام

 

با توغزل شکفته ام با تو قصیده چیده ام

 

از تو گله نمی شه کرد اگه نمیری از دلم

 

اگه هنوز در حسرت یک آرزوی باطلم

 

از تو گله نمیشه کرد شکایت از دل منه

 

شکستنم نتیجه ی این همه دل سپردنه 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد