خیال راحت ...

 

alijon.blogsky 

 

برو خوبم به سلامت ، تو به من دینی نداری

     

  برو با خیال راحت ، چرا اینقدر بی قراری ؟

   

   برو پیش عشق تازه ت ، نگران من نباش

     

 تو چشام نگاه نکن ، نمک رو زخم من نپاش

  

    نمی خوام توی نگاهت ببینم نفرتو راحت

  

    یا تحملم کنی و واسه تو بشم یه عادت

    

  اگه دیگه چشمای من تو دلت جایی نداره

     

 اگه حرفام روی لب هات گل لبخند نمی کاره

  

    برو تا بازم بخندی ، من به لبخند تو زنده م

      

وقتی تو پیشم نباشی ، به خیالت دل می بندم

    

  اگه واسه قصه ی ما شعر عاشقونه ای نیست

 

     یا اگه برای موندن دیگه هیچ بهونه ای نیست

  

    اگه فکر میکنی دیگه ، این من و تو ما نمیشه

      

بر و خوبم ، به سلامت ، خوب و خوش باشی همیشه

 

     تو که تقصیر نداری ، تنهایی تقدیر منه

  

    غم و گریه و جدایی ، همه تقصیر منه

      

برو خوبم ، به سلامت تو به من دینی نداری

 

     برو با خیال راحت 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد