به خیالم...

alijon.blogsky 

 

به خیالم که تو دنیا واسه تو عزیزترینم!

 

آسمون ها زیر پامه اگه با تو رو زمینم!

 

به خیالم که تو با من یه همیشه آشنایی!

 

به خیالم که تو با من دیکه از همه جدایی!

 

من هنوزم نگرانم که تو حرفامو ندونی!

 

این دیگه یه التماس من می خوام اینو بدونی!

 

من و تو چه بی کسیم وقتی تکیه مون به باد!

 

بد و خوب زندگی منو دست گریه داده!

 

ای عزیز هم قبیله با تو من یه سرزمینم!

 

تا به فردای دوباره با تو هم قسم ترینم!

 

من هنوزم نگرانم که تو حرفامو ندونی!

 

این دیگه یه التماس من میخوام بیای بمونی!

 

بد وخوبمون یکی دست تو، تو دست من بود!

 

خواهش هر نفسم با تو هم صدا شدن بود!

 

با تو هم قصه ی دردم هم صدا تر از همیشه!

 

دو تا هم خون قدیمی از یه خاکیم و یه ریشه!

 

من هنوزم نگرانم که تو حرفامو ندونی!

 

این دیگه یه التماس من می خوام بیای بمونی!! 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ق.ظ http://zahrajoonam.blogsky.com

سلام دوست عزیز.خوب هستین؟از حضور گرمت ممنون.من آپم و منتظر حضور گرم دوباره شما.موفق باشین.فعلا بای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد