سوء تفاهم ...

alijon.blogsky

 

 

شاید که عشق ما فقط سوء تفاهم بود و بس

 

تصویر چشم عاشقت شاید توهم بود و بس

 

گم شد خیال عشق تو در لابه لای لحظه ها

 

شاید که حس عاشقت از اولش گم بود و بس

 

حالا ولی فهمیده ام از غربت چشمان تو

 

آن آشنا بیگانه ای مانند مردم بود و بس

 

تقدیر آدم می شوم تبعیدی از تو تا خودم

 

اما کجای ماجرا تقصیر گندم بود و بس

 

تو نقطه کور غزل در تار و پود قصه ام

 

آغاز پوچ شعر من تنها تبسم بود و بس.

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
delak سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:14 ب.ظ http://DELAK.BLOGSKY.COM

سلام دوست عزیز
اوینار به روز شد .-.-.-. منتظر حضور سبز و نظرات سازنده شما هستم
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
جدایی سخته
فقط خدا میتونه درک کنه که چقدر دوستش داشتم
شاید اون اصلا منو دوست نداشت یعنی ممکنه؟
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
خوشحال میشم سر بزنید

زهرا چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:12 ق.ظ http://zahrajoonam.blogsky.com

سلام.از حضور گرمتون ممنون.من آپم و منتظر حضور گرم بعدی شما.موفق باشید.بای

سامره پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:13 ق.ظ

تو یی آن موج سرگردان
منم آن ساحل تنها
که می کوبی به قلب من
زخشمت هر زمان تیری
گریزم نیست از عشقت
که هم دوری و هم نزدیک
دل من قاب تنهایی
تو در این قاب تصویری
هنوزم تو برای من
همون عشق نفس گیری
اگر چه یک نفس دیگر
سراغم را نمی گیری
تو با من نیستی اما
جدا هم نیستی از من
نه می مانی کنار من
نه در قلبم تو میمیری
منم خو کرده دردی
که درمانش نمی بینم
یقین در سرنوشت من
تو دست سرد تقدیری

امین خوشنویس پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:51 ب.ظ http://www.pic-art.blogsky.com

سلام گلم خوبی ؟

خسته نباشی

من واسه اولین باره که میام توی وبت



خدائیش کارت عالیه
میخواستم ببینم اجازه میدی من تو رو توی وبم لینک کنم؟



خوشحال میشم اگه این اجازه رو بدی
راستی به کلبه حقیرانه منم سر بزن خوشحالتر میشم اگه نظرت رو در مورد وبم بدونم


موفق و پیروز باشی

خدانگهدارت باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد