هم نفس...

alijon.blogsky 

  

می خوام که با هر نفسم، بگم تویی هم نفسم

 

بغض تو رو داد بزنم، بگم توی هر نفسم

 

می حوام که با ترانه هام، قفل سکوت و بشکنم

 

تو هم صدام و بشنوی، منم صداتو بشنوم

 

می خوام بگم تو بهترین، ستاره ی بخت منی

 

می خوام بگم که خواستنت، تموم دنیای منی

 

می خوام که هر شب واسه تو، ستاره ها رو بشمورم

 

ماه و ستارم واسه چی، هرچی تو گفتی بشمورم

 

می خوام که بغض سینم و، درد تو درمون بکنه

 

دردم و درمون نکنه، شاید که آرومم کنه

 

 می خوام که با برق نگات، خورشید و ویرون بکنم

 

می خوام که با بغض صدات، رعد و پریشون بکنم

 

می خوام بگم عزیز من، صبر و قرار من تویی

 

صبر و قرار تو منم، عمر و نیاز من تویی

 

می خوام که خواستن تو رو، با گریه فریاد بزنم

 

عشق و نیاز این دل و، تو سینه فریاد بزنم

 

می خوام بگم دوست دارم، تموم حرفام همینه

 

بگم فقط تو رو دارم، تموم حرفام همینه 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد