خواهی گریخت...

alijon.blogsky 

 

 

حدس می زنم
 

که خواهی گریخت...
 

التماست نمی کنم
 

از پی ات نمی دوم
 

اما صدایت را در من جا بگذار!
 

می دانم که از من دل می کنی 
 

راهت را نمی بندم
 

اما عطر موهای ات را در من جا بگذار!
 

می دانم 
 

که از من جدا خواهی شد
 

خیلی ویران نمی شوم 
 

از پا نمی افتم
 

اما رنگت را در من جا بگذار!
 

احساس می کنم 
 

تباه خواهی شد
 

و من خیلی غمگین می شوم 
 

اما گرمایت را در من جا بگذار
 

فرقش را با حال می دانم
 

که فراموشم خواهی کرد
 

و من 
 

اقیانوسی خواهم شد سیاه و غم انگیز
 

اما طعم بودنت را در من جا بگذار!
 

هر طور شده خواهی رفت
 

و من حق ندارم که تو را 
 

نگه دارم
 

اما خودت را در من جا بگذار ... 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:12 ب.ظ http://www.sheen.blogsky.com

سلام وب خوبی داری به من هم سربزن.
www.sheen.blogsky.com
تبادل لینک هم میکنیم برای تبادل لینک در قسمت نظر دهی وب نظر بدهید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد