دلم تنگست...

 alijon.blogsky

 

 

در این شبهای دلتنگی که غم با من هم آغوش است

به جز انـدوه و تنـــهایی کـــسی با من نمی جوشد

کـسی حالـــــــم نمی پرسد کـسی دردم نمی داند

نه هم درد و هم آوایــی با من یــک دل نمی خواند

از این ســـــرگشـــــتگی بیــــزارم و بیــــــزار

ولــــی راه فــــراری نیست از این دیـــــــــوار

برای این لب تشنه دریغـــــــا قطره آبــــــی بود

برای خسته چشم من دریغا جای خوابــــــــی بود

در این سرداب ظلمت نــــور راهــــــــــی بود

در این انــــدوه غربت ســــــرپنـــــــاهی بود

شب پــــر درد و من از غصّه هــــــا دلـــسرد

کــجـــا پیدا کنــم دلــــسوخته ای هــــم درد

اسیـــــــــــر صد بیـــابـــان وَهــم و اندوهم

مـــرا پـــا در دل و سنگین تــــر از کوهـــــم 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:56 ب.ظ http://sokhtegi.blogfa.com

سلام عزیزم ...

خیلی ممنون که ما رو همیشه با حضور گرمتون شرمنده میکنید

اپت عالی بود

یا علی ...

D E L A K یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:27 ب.ظ http://DELAK.BLOGSKY.COM

آتشی هستی در وجودم که همیشه از خاموش کردنش می ترسم !
وهمه اینها به خاطر این است که تو در قلبم ریشه کرده ای
و در عمق روحم و قلبم جای گرفته ای
از بی تو بودن همیشه می ترسم
نبودنت مرا دیوانه می کند
به روزهای بی تو بودن..................
سلام
گرچه دیر ولی اوینار به روز است
منتظر حضور شما هستم

الهام چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ق.ظ http://www.shamevojood.blogsky.com/#

سلام
من
.
.
.
من آپم خوشحال می شم به من سری بزنید.
بای

D E L A K چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:31 ب.ظ http://DELAK.BLOGSKY.COM

اینک نه تو کنار منی ونه من کنارت
ولی با این حال باز هم زندگی در جریان است
در انتطار آن زمانی که می آیی و نگاهت را به نگاهم می سپاری
چشم به راهت نشسته ام
آن زمان که بدون ترس و استرس می توانیم حرف دلمان را ……….
------------------------------------------------------
سلام
اوینار با هزاران مشکل وباکمک دوستان به روز شده
منتظر حضور سبز شما هستم
خیلی به دعاتون احتیاج دارم .!.!.!.!.!.!.!

خانمی چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ب.ظ

زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد