طلوع...

 alijon.blogsky

 

 

تو در من طلوع تازه ایی دمیدی

 

تو احساس خفته ام را 

 

بودنم را ، شکفتی

 

کویر قلبم را

 

دوباره سبز کردی

 

واز نورویاندی

 

مرا از سرزمین رویاهای فراموش شده ام

 

و خاطراتی که زیر خاکستر زمان

 

سرد و مدفون شده بود کنار زدی

 

بیادم آوردی که  هستم

 

پس با من باش

 

همواره بودنت را با بودنم در آمیز

 

بیا طپش قلبهایمان را

 

آهنگ کلام عشق کنیم

 

با من جاودانه بمان

 

با من بخوان

 

سرود زندگی

 

نوای عشق را

 

و همیشه ماندن را 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ب.ظ http://www.efs.pib.ir

سلام دوست خوبم وب خوبی داری برات ارزو میکنم موفق بشی و میدونم که موفق میشی
راستی اگه دوست داشتی به ما هم
ما بهترین نیستیم و اولین هم نیستیم ولی بهترین ها را برای شما گرد آ وری کرده ایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد