محتاج تو ...

alijon.blogsky 

 

 
به نابودی کشوندیم تا بدونم ، همه بود و نبود من تو بودی 
 
بدونم(بی تو تنهام)هرچی باشم،بی تو هیچم ، بدونم فرصت بودن تو بودی
 
همه دنیا بخواد و تو بگی نه ،نخواد و تو بگی آره، تمومه  
 
همین که اول و آخر تو هستی ، به محتاج تو ، محتاجی حرومه  
 
پریشون چه چیزا که نبودم ، دیگه میخوام پریشون تو باشم   
 
تویی که زندگیمو آبرومو ، باید هر لحظه مدیون تو باشم   
 
فقط تو می تونی کاری کنی که، دلم از این همه حسرت جدا شه  
 
به تنهاییت قسم تنهای تنهام ، اگه دستم تو دست تو نباشه   
 
همه دنیا بخواد و تو بگی نه ، نخواد و تو بگی آره ، تمومه   
 
همین که اول و آخر تو هستی ، به محتاج تو ، محتاجی حرومه  
 
تو همیشه هستی اما ، این منم که از تو دورم   
 
من که بی خورشید چشمات ، مثل ماه ِ سوت وکورم
 
نمیخوام وقتی تو هستی ، آدم ِ آدمکا شم   
 
چرا عادتم تو باشی ، میخوام عاشق تو باشم  
 
تازه فهمیدم به جز تو ، حرف ِ هیچ کی خوندنی نیست   
 
آدما میان و میرن ، هیچ کی جزتو موندنی نیست   
 
 منو از خودم رها کن ، تا دوباره جون بگیرم   
 
از هوس این عقل خسته ، من میخوام جنون بگیرم   
 
همه دنیا بخواد و تو بگی نه ، نخواد و تو بگی آره ، تمومه   
 
همین که اول و آخر تو هستی ، به محتاج تو ، محتاجی حرومه 
 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:22 ب.ظ http://sokhtegi.blogfa.com

سلام

ممنون از حضورت

جالب بود موفق باشی

یاحق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد