فراموشم نکن ...

 alijon.blogsky

 

 

ای نشسته در خیال من فراموشم مکن

با تنهایی و فراموشی هم آغوشـم مکن

زندگانی می کنم چون شعله با خود سوختن

زنده ام با سوز و ساز خویش خاموشم مکن

می تراود تا شراب بوسه از جـام لبت

ز شراب تلخ تنهایی قدح نوشم مکن

دورم از شعله ، دارم دامنی رنگین بر

این شرار از من مگیر از نو سیــه پوشم من

چو صبا در جستجوی خود به هر سویم مکش

همچو گیسوی سیاهت خانه بـر دوشم مکن

ایــن دل درد آشنا را در شــرار غم مشــور

هر چی می خواهی بکن اما فراموشم مکن 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
navid سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 ق.ظ http://www.magd-sat.blogsky.com

با عرض سلام وخسته نباشید

بله میشه گرفت برای کانالهای اسرائیلی ماهواره اموس در ۴ درجه غربی و روسیه

هم ماهواره های ایکسپریس ای ام در ۵۵.۴۰ درجه شرقی باز موردی بود در خدمتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد