کسی بی خبر آمد...

 alijon.blogsky

 

 

کسی بی خبر آمد،مرا دست خودم داد

 

کسی مثل خودم غم ،کسی مثل خودم شاد

 

کسی مثل پرستو در اندیشه ی پرواز

 

کسی بسته و آزاد اسیر قفسی باز

 

 کسی خنده کسی غم کسی شادی و ماتم

 

کسی ساده کسی صاف کسی در هم و برهم

 

کسی پر ز ترانه کسی مثل خودم لال

 

کسی سرخ و رسیده کسی سبز و کسی کال

 

کسی مثل تو ای دوست! مرا یک شبه رویاند

 

کسی مرثیه آورد برای دل من خواند

 

من از خواب پریدم،شدم یک غزل زرد

 

و یک شاعر غمگین مرا زمزمه می کرد 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نبیل سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ب.ظ http://nbl.blogsky.com/

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری اگه با تبادل لینک موافقی منو بنام مدل لباس وعکس لینک کن وخبر بده که من هم این کار رو کنم

زهرا چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:43 ب.ظ http://zahrajoonan.blogsky.com

بعد از مدتها بازم سلام. ان شا الله که خوب هستین؟ شاد باشین و سر فراز. مثل همیشه بازم به یاد ما باشید.بای تا بعد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد