تشنه لب...

alijon.blogsky 

 

فرا رسیدن ایام عزادرای سرور و سالار شهیدان  

 

حضرت ابا عبدالله الحسین تسلیت باد 

دلم را به نگاه تو سپردم...

alijon.blogsky 

 

 

به چه قیمتی دلم رو به نگاه توسپردم 
 

من چه ساده آرزومو گفتم اما نشنیدی  


تو صداقت دلم رو یا نخواستی یا ندیدی


حیف از اولین ترانه این سکوت آخرینه

 
خواستن ونخواستنی نیست آخر قصه همینه


تلخه اما دل زخمی،مرحمِ بی کسی می خواد


سخته اعترافش امّا دلم از پا دیگه افتاد


بعد از این ترانه های عاشقانه هم فروشی
 

 چند تا حرف و کمی حسرت،نه غمی،نه جنب وجوشی  

 

چه فریب تازه ای از رسم کهنه تو خوردم  

 

نگاه...

 alijon.blogsky

 

 

 به چشم من نگاه نکن ، دوباره گریت می گیره

 

ساده بگم که عشق من ، باید تو قلبت بمیره

 

فاصله بین من و تو ،‌ از اینجا تا آ سموناست

 

خیلی عزیزی واسه من ، ولی زمونه بی وفاست

   

قسم نخور که روزگار ، به کام ما دو تا نبود

 

به هر کی عاشقه بگو ، غم که یکی دو تا نبود 

 

بگو تا وقتی زنده‌ام ، نگاه تو سهم منه

 

هر جای دنیا که باشی ،‌دلم واست پر میزنه

 

برای این در به دری ، تو بهترین گواهمی

 

دروغ نگو ، که می دونم همیشه چشم به راهمی 

 

منو صدا کن...

alijon.blogsky 

 

 

عشق من ، منو صدا کن
 

 منو از خودم رها کن
 

تو اجاق مرده ی دل
 

آتشی تازه به پا کن
 

تو منو از نو بنا کن
 

عشق من ، منو صدا کن
 

قصه مو بی انتها کن
 

روبروت آیینه بگذار
 

ابدیتی بنا کن
 

عشق من ، منو صدا کن
 

قصه ی نگفته ام من
 

تو بیا روایتم کن
 

عشق من ، مرمّتم کن
 

از عذابم راحتم کن
 

ای صدای تو نهایت
 

راهیه نهایتم کن
 

عشق من ، منو صدا کن
 

تو منو از نو بنا کن
 

رهسپاره قصه ها کن
 

تو به خاکستر نگاه کن
 

آتشی تازه به پا کن
 

ای بهارم ، انتظارم
 

من زمین بی بهارم
 

شوره زار انتظارم
 

شوره زارم ، انتظارم
 

چهره ی شکسته دارم
 

روح و جسم خسته دارم
 

به در ویرانه ی دل
 

بغض قفل بسته دارم
 

عشق من ، منو صدا کن
 

 منو از خودم رها کن
 

توو اجاق مرده ی دل
 

آتشی تازه به پا کن
 

تو منو از نو بنا کن
 

عشق من ، منو صدا کن
 

قصه مو بی انتها کن
 

روبروت آیینه بگذار
 

ابدیتی بنا کن
 

عشق من ، منو صدا کن . . .  

 

لذت عشق...

alijon.blogsky 

 

 

 در عمق وجودم

 

من تمامی عشقم را با تو تقسیم می کنم

 

آه... من نمیدانم که چرا بدون تو نمی توانم زندگی کنم

 

من نمی توانم بدون تو زندگی کنم

 

مرا با خودت ببر و لحظاتی شیرین برایم بساز

 

من هر لحظه چهره ی تو را تجسم می کنم

 

آه... من نمیدانم که چرا نمی توانم بدون عشق تو زندگی کنم

 

نمی توانم بدون تو زندگی کنم

 

«تنها» یک جان برای زندگی کردن هست

 

و یک قلب برای اهدا کردن

 

من و تو در رویاها آزادیم

 

تنها یک مرد و یک زن.. عزیزم

 

من و تو - تو نمی توانی درک کنی؟

 

من کاری را می  کنم که می توانم

 

عزیزم.. من و تو - از خود بیخود

 

من هرگز نمی خواهم تو را از دست بدهم

 

تا پایان دنیا.

 

آه... من در کنار تو خواهم ماند

 

من و تو .. آه.. من حس  می کنم

 

مثل ماه هستم که برای تنها بودن ساخته شده بود

 

من و تو .. آه.. این عین واقعیت است

 

تو یگانه عشق من هستی

 

من و تو.. و تمام خاطرات

 

همه ی عشق این است که هرگز پایانی ندارد

 

تا پایان دنیا

 

آه من در کنار تو خواهم ماند

 

«آمدنت» خیلی دیر شده

 

و من می توانم منتظر بمانم

 

آه.. در قلبم.. اقیانوسی است متلاطم

 

آه من نمیدانم که چرا بدون تو نمی توانم زندگی کنم

 

من نمی توانم بدون تو زندگی کنم

 

من نامت را صدا می زنم

 

بارها و بارها

 

من روحم را و اختیارم را از دست داده ام

 

من نمیدانم که چرا نمی توانم بدون عشق تو زندگی کنم

 

نمی توانم بدون تو زندگی کنم

 

«تنها» یک جان برای زندگی کردن هست

 

و یک قلب برای اهدا کردن 

 

شب یلدا مبارک...

 alijon.blogsky.com 

 

عمرتان صد شب یلدا  

 

دلتان قدر یه دنیا 

 

توی این شبهای سرما 

 

یادتان همیشه با ما 

 

دل خوش باشه نصیبت 

 

غم بمونه واسه فردا