نقش بر اب...

 

 علی جون

  

نقش تو نقش برآبی بود وبس           با توبودن چون سرابی بود وبس 

 

رفتنت انگار همچون آمدن              مثل رویا یا نه خوابی بود وبس 

 

فکر می کردم تورا عاشق شدم         عشق پاکت منجلابی بود و بس 

 

کاخ عشقی که برایم ساختی              دیر ویران وخرابی بود وبس 

 

های ای آنکه مرا دادی فریب          خنده ات برق شهابی بود وبس 

 

آنهمه مهر وصداقتهای تو                قصه پرآب و تابی بود وبس 

 

داستان با تو بودن حیف حیف!          ماجرای پرشتابی بود وبس 

 

چهره ات از دور روشن می نمود       روی آن رنگ و لعابی بود وبس 

 

سهم تو از من چه بود عشق ریا!؟      سهم من قلب کبابی بود وبس 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سولماز چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام خوشحالم از اینکه وبمو دیدی ولی باید بگم که خیلی وقته که اصلا متن جدیدی ننوشتم و دیر به دیر چک میکنم.چون فرصت نمیکنم.موفق باشید.خودتونو بیشتر معرفی کنید چند سالتونه و .......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد