وداع...

alijon.blogsky

 

می روم خسته و افسرده و زار                      سوی منزلگه ویرانه ی خویش

به خدا می برم از شهر شما                           دل شوریده و دیوانه ی خویش

می برم تا که در آن نقطه ی دور                      شست و شویش دهم از رنگ نگاه

شست و شویش دهم از لکه ی عشق            زین همه خواهش بیحا و تباه

می برم تا ز تو دورش سازم                             ز تو ای خلوه ی امید حال

می برم زنده به گورش سازم                           تا از این بس نکند یاد وصال

         ناله می لرزد                                                      می رقصد اشک

آه بگذار که بگریزم   من                                     از تو ای خشمه ی حوشان گناه

شاید آن به گه ببرهیزم من                              به خدا غنحه ی شادی بودم

دست عشق آمد و از شاخم خید                     شعله ی آن شدم صد افسوس

گه لبم باز بر آن لب نرسید                                عاقبت بند سفر بایم بست

می روم خنده بر لب ، خونین دل                     می روم از من دست بردار

                                              ای امید عبث بی حاصل

نظرات 1 + ارسال نظر
عمو سیبیلوو پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:53 ق.ظ http://amosibilo.blogsky.com

ای خدا یار شوی باده دوار شوی

من به رقص آمده چون مست قلندر در باد

تا به خود باز رسانم دل گمراه شبی

دل دیوانه ما را به خدا یار ببرد

ای خدا یار شوی باده دوار شوی

دل دیوانه ما را به تو گمراهی بود

تا که بیداد کند با دل گمراه شبی

دل افسون شده ام تاب غریبی دارد

زلف گیسوی تو بردش پی دلدار شبی

ما قلندر شده ایم بر ره این گمراهی

تا که بیداد کند آه خدا باز شبی

شب که گمراه کند مست قلندر در باد

همه گمراه شوم با دل دلدار شبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد