عزیز راه دورم ...

alijon.blogsky

 

عزیز راه دورم !

 

بی تو سکوت و کورم

 

بی تو به مفت می ارزم . یه دنیا زیر قرضم

 

قربونت برم الهی

 

شاه پرک سفیدم . روزنه ی امیدم!

 

حالا که حرف دل و راه دلهامون یکی شد

 

آسمون پر ستاره ی شبهامون یکی شد

 

                رچی که دارم مال تو                

 

باقی عمرم مال تو

 

شعرهای عاشقونم اگر نمردم مال تو 

 

مال و ملالی ندارم  !   

 

مال و ملالی ندارم   !    

 

اما ستاره هارو هر چی شمردم مال تو 

 

تو قمار زندگی هر چی که باختی مال من   

 

هر چی که بردم مال تو   

 

قربونت برم الهی...!   

 

حالا که روز و روزگارمون یکی شد

 

شبهای مهتابی و شبهای تارمون یکی شد

 

روزگارو شبهای تارش مال من

 

شبهای مهتابی و صبح سپیدش مال تو

 

عزیز راه دورم !

 

حالا که عطر نفسهات رو برام ارزونی کردی

 

با من نامهربون این همه مهربونی کردی

 

زندگی با صدای چلچله های سبزه زاراش مال تو

 

غرش و پنجه ی ببرای درنده ش مال من

 

زندگی .نم نم بارون و عطر شالیزاراش مال تو

 

آفتاب داغ کویر و تیغ برنده ش مال من

 

پر پرواز پرنده های عاشق مال تو

 

چشم جغد و زهر مارای کشنده ش مال من

 

عزیز راه دورم !

 

بی تو سکوت و کورم...! 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:30 ب.ظ http://zahrajoonam.blogsky.com

سلام دوست عزیز. فرا رسیدن ماه مبارک رمضان رو بهت تبریک میگم.امیدوارم ماه خیلی خوبی برات باشه.شعرت هم خیلی جالب و قشنگ بود.موفق باشی.من آپم ومنتظر حضور گرم شما.بای تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد