حیف...

alijon.blogsky 

 

 

حیف لحظه های خوبی که برای تو گذاشتم
 

حیف غصه ای که خوردم چون ازت خبر نداشتم
 

حیف شبها که نشستم با خیالت زیر مهتاب
 

حیف وقتی که تلف شد واسه دیدن تو ، تو خواب
 

حیف باوفایی من ،حیف عشق و اعتمادم
 

حیف اون دسته گلی که ، توی پاییز به تو دادم
 

حیف اشکهایی که ریختم واسه تو دم سپیده
 

حیف احساس طلاییم ، حیف این عشق و عقیده
 

حیف جمعه های دلگیر ، حیف شنبه های رنگی
 

حیف اون روز که نوشتم ، چشای به این قشنگی
 

حیف اون کسی که دائم عاشقم بود توی رویا
 

حیف که تو از راه رسیدی اون و دادمش به دریا
 

حیف قلبم که یه روزی دادمش دستت امانت
 

حیف اعتماد اون روز ، حیف واژه خیانت
 

حیف چشمایی که گفتم به تو با لبای خندون
 

حیف آرزوی دیدار ، با تو بودن زیر بارون
 

حیف هر چی که سپردم،حیف هر چی که نبودی
 

حیف تکلیفم بیا و روشنش کن تو به زودی 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
admin دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ق.ظ http://www.iranikan.com

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم و فرومی آموزشی،علمی ، تخصصی و عمومی با نام ایرانیکان(معدن و گنج ایرانی) را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردم. فروم دارای تالارها و انجمن های متنوع و تخصصی در زمینه های مختلف است. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم امیدوارم یاری رسان و همکار ما در این مسیر جدید باشید .

درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.

منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
www.iranikan.com

آدم برفی دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ب.ظ http://www.mahfele-khial.blogsky.com/

سلام
ترانه ی تاسف باریه .........
به روزم
روزاتون یاسمنی

زهرا سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:32 ب.ظ http://zahrajoonam.blogsky.com

سلام دوست عزیز.طاعات و عبادات قبول حق باشه.بازم شعرات آدم رو از این رو به اون رو میکنه.خیلی خوب می سرایی.از حضور گرمت ممنونم.من آپم و منتظر حضور گرم دوباره شما هستم.موفق باشید.بای

پویا روحی پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 ب.ظ http://delsoookhte.blogfa.com

سلام .
ایده ی وبلاگتون جدیده . مطالب هم طوریه که ارزش داره تا بازدیدکننده زیادی داشته باشه .
با پیشنهاد تبادل لینک چطورید . این طوری وبلاگتون هم در دسترس من و هم در دسترس بازدیدکننده های من قرار می گیره . وبلاگ من هم همینطور برای شما .
اگه موافقید عنوان لینک ما ۩۞۩ پورتال جوانان ۩۞۩ هست . یا می تونید به جای لینک کردن کد RSS ما رو از منوی سمت چپ وب ما کپی کرده و در وبلاگتون قرار بدید .
اطلاع بدید که عنوان پیوند شما رو چی بذارم ؟
شاداب باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد