خنجر ظلم...

alijon.blogsky 

 

 

روزگاری    آمدی    شادم      کنی          از    غم   دنیا    تو    آزادم     کنی

 

 آمدی و  ماندی   و   خندان    شدم           فارغ از  غم های این  زندان  شدم

 

 گفته بودی  هستی  و  تا    آخرش            گفتم  آری -  کردم  این را   باورش

 

 یک   شبی  اما   ندیدم   روی   تو             من  سراسیمه   دویدم   سوی    تو

 

 آمدم ــــــ  اما    نبودی       نازنین            پیکرم  افتاد  و   شد   نقش   زمین

 

 آه -  رفتی  بی  من  و  تنها   شدم            در    میان   آسمان     رسوا   شدم

 

 رفتی وخورشید من خاموش گشت             همدم شب های  من   فانوس  گشت

 

 من  شهید  راه  غیرت     گشته ام            رفتی و من  غرق  حیرت  گشته ام

 

 خنجر   ظلمت   نشاندی   بر    تنم            من   نگاهت   کردم  و   گفتم   منم

 

 گفتی  دیگر  رفته ای   از  خاطرم           گفتم   آری  ـــــ    میشناسم    قاتلم

 

 خنجر  ظلمت  به  گردن  مینشست            لیکن  اول  قلب  من را  میشکست

 

 آمدی  -  خنجر  زدی   بر   پیکرم             تو   ندیدی    داغ    چشمان    ترم

 

 خوردم  و  خون  در تنم بیداد  کرد             لیک - لبخند  تو  من  ر ا شاد  کرد 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
شروین چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:36 ب.ظ http://100cd.blogfa.com

سلام. خسته نباشید وبلاگ خوبی دارید خواستار تبادل لینک باهاتون هستم.
اگه مایل بودی به ایمیلم جواب بده. منتظرتم خبرم کن

delak جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ب.ظ http://DELAK.BLOGSKY.COM

در نگاه سرد زمان " می بینم آنروزی را که تو با گامهایی استوار به سویم می آیی …………..
با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز
اوینار بار دیگر به روز شد
منتظر حضور سبز نظرات سازنده شما هستم
موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد