لذت عشق...

alijon.blogsky 

 

 

 در عمق وجودم

 

من تمامی عشقم را با تو تقسیم می کنم

 

آه... من نمیدانم که چرا بدون تو نمی توانم زندگی کنم

 

من نمی توانم بدون تو زندگی کنم

 

مرا با خودت ببر و لحظاتی شیرین برایم بساز

 

من هر لحظه چهره ی تو را تجسم می کنم

 

آه... من نمیدانم که چرا نمی توانم بدون عشق تو زندگی کنم

 

نمی توانم بدون تو زندگی کنم

 

«تنها» یک جان برای زندگی کردن هست

 

و یک قلب برای اهدا کردن

 

من و تو در رویاها آزادیم

 

تنها یک مرد و یک زن.. عزیزم

 

من و تو - تو نمی توانی درک کنی؟

 

من کاری را می  کنم که می توانم

 

عزیزم.. من و تو - از خود بیخود

 

من هرگز نمی خواهم تو را از دست بدهم

 

تا پایان دنیا.

 

آه... من در کنار تو خواهم ماند

 

من و تو .. آه.. من حس  می کنم

 

مثل ماه هستم که برای تنها بودن ساخته شده بود

 

من و تو .. آه.. این عین واقعیت است

 

تو یگانه عشق من هستی

 

من و تو.. و تمام خاطرات

 

همه ی عشق این است که هرگز پایانی ندارد

 

تا پایان دنیا

 

آه من در کنار تو خواهم ماند

 

«آمدنت» خیلی دیر شده

 

و من می توانم منتظر بمانم

 

آه.. در قلبم.. اقیانوسی است متلاطم

 

آه من نمیدانم که چرا بدون تو نمی توانم زندگی کنم

 

من نمی توانم بدون تو زندگی کنم

 

من نامت را صدا می زنم

 

بارها و بارها

 

من روحم را و اختیارم را از دست داده ام

 

من نمیدانم که چرا نمی توانم بدون عشق تو زندگی کنم

 

نمی توانم بدون تو زندگی کنم

 

«تنها» یک جان برای زندگی کردن هست

 

و یک قلب برای اهدا کردن 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ق.ظ http://www.shamevojood.blogsky.com/#

سلام عزیزم
مرسی که به من سری زدید خوشحال شدم مطلب شما هم زیباست موفق باشید.
اگه بی تو تنها ٬ گوشه ای نشستم
تویی تو وجودم٬بی تو با تو هستم...
در پناه حق

زهرا سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:27 ب.ظ http://donyayezahrajoon.dom.ir

سلام و وقت بخیر.ایندفعه فقط اینو میگم که از ته دل برام دعا کنید. به امید لحظه های روشن و شیرین... ممنونتونم. بای تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد