خاک راه ...

 

alijon.blogsky 

 

 

دوست دارم یه روز تو هم اسم منو صدا کنی 
 

زخمی که به دل زدی به مرهمی دوا کنی

 

حالاکه برای تو با خاک راه برابرم 
 

چی می شه گاهی اگه به زیر پا نگاه کنی

 

تو دل و جون منی بخت گریزون منی 
 

می شه گاهی گذری بر من بی نوا کنی

 

من و این طا قت کم عشق تو با این همه غم 
 

به خدا کوه غمو مشکله جا به جا کنی

 

کفتر بام توام ، رام توام، راضی نباش 
 

که پر و بال منو بشکنی و رها کنی

 

عشق تو به قیمت جوونی و جون منه 
 

تو می خوای جون من و جوونیمو فدا کنی 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمود سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:05 ق.ظ http://www.zanjanhistory.blogsky.com

سلام وبلاگ جالب و قشنگی داری
بهت تبریک می گم
خواستی به ما هم سربزنی خوشحال می شم



www.zanjanhistory.blogsky.com

انعکاس آب سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ق.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

زیبا بود مثل پستهای قبلیت.من هم با یه پست جدید در خدمتتون هستم. تشریف بیارین خوشحال میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد